vrijdag 9 juni 2017

Vers van de pers

Na het avondeten een korte wandeling gemaakt. Sorry, abonnee mevrouw MB. Vanwege mijn benen is het een heel kort rondje Meeldijk van 1 km geworden.
Een aantal dingen bekeken na de storm van afgelopen dagen. En de voortgang van de natuur sinds de vorige wandeling.
En er was op dat stukje heel wat te zien.

Ik begin met een vlinder.
 De bovenkant van een atalanta.

 De onderkant van een atalanta.

Deze week op deze plek de eerste gele plomp.

Ik heb mij laten vertellen dat er al 2 eieren uit zijn gekomen.

Ik zag er vanavond eentje.

De witte waterlelies beginnen al aardig uit te komen.
  
Blauwe reiger.
Heel attent naar het water kijkend.
Waarnaar?


Zo'n hapje lust de reiger wel.
Het kan ook verklaren dat er nog een zwaantje over is.

Tot slot een sfeerbeeld van de blauwe reiger.

Ik had iets anders voorbereid, maar ik vond dit toch ook erg mooi.
Daarom heet het bovenaan "vers van de pers".

Groeten en liefs van Henk. Tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten