zondag 23 september 2018

Watervallen

Dag allemaal.


In Spijkenisse zijn er "watervallen".

Niet spectaculair. Het is wel belangrijk voor een aantal meters waterverval en de waterafvoer.

Dit is aan de Voorweg.

Hartelpark oost.

Park Vogelenzang.

Park Vogelenzang.

De Uitwaayer.

Niet spectaculair hè !! Het is ook flauwekul verkopen nu.
We hebben wél schoon water in Spijkenisse.
Dit soort plaatjes kan je regelmatig zien.

Dit vind ik een mooie foto van water.
Want, tenslotte is die wolk ook water.

En je kan in het water mooi de wolken in zien.

Water dient ook als transportmiddel voor zaden.
Op een zondagmorgen om 08.34 uur genomen in de Wolvenpolder.

Er leeft natuurlijk ook vis in het water.
Snoekbaars op de Meeldijk.

Een andere snoekbaars op de Meeldijk.

Een bittervoorn in de Vierambachtenboezem.

Als je goed kijkt zie je beweging van karpers.
In mei gefotografeerd. In de paartijd.

En de paring dat gaat dan zo. Een wilde vrijpartij lijkt het wel.

Een goudvis in het water van de J. Damenweg.
Twee dagen later was ik er weer om te kijken.
Geen goudvis meer te zien.

Moeder en zoon/dochter in Hartelpark oost.

Leuke foto’s was het deze keer.
Ik ga nadenken over het volgende thema.
Ik zal niet te veel en intensief nadenken.
Dat maakt nogal wat herrie bij mij en daar komt burengerucht van.
Tot volgende week. Groeten en liefs van Henk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten