maandag 1 april 2019

Nog meer Uitwaayer

Dag allemaal.

Deze keer nog meer Uitwaayer. Het nieuwste park in Spijkenisse.
Verleden week verhaald over de 26 bomenplant. Deze keer een aantal andere natuurfoto's van dezelfde plek.
Te beginnen met de aanstormende lente. Een fraaie wilgentak.

Een prachtige rietkraag.

Zover is de lente al. Paardenbloem al helemaal in bloei.

Als ik mijn huiswerk in het verleden goed gedaan
en ik het ook nog goed heb onthouden,
dan is dit speerdistel.

Is het nou wel, is het nou geen gras ?!

Nog zo'n mooie rietkraag.

Blijft een geweldig gezicht.

Speenkruid.
Ik ben nu terug in park Braband achter mijn huis.

Ja, want als je dan toch de camera mee hebt.
Maak dan ook foto's.


Zo, dat was het voor deze keer.
Graag tot ziens.
Groeten en liefs van Henk









Geen opmerkingen:

Een reactie posten