vrijdag 28 maart 2014

Rondje park

Gisteren een rondje park gedaan. Ga proberen dit iedere maand te doen. Dit is de tweede keer. Dus tot nu toe; een score van 100%.
Ik geef een foto-impressie.
Kleintje Pieris Japonica in mijn achtertuintje.
Dit lijkt op esdoorn, al ben ik er niet geheel zeker van.
Ja, jammer genoeg kom je dit ook tegen.
Ik ben benieuwd of jullie het verschil zien met de vorige maand.
Geef maar een reactie op: natuurvriend@outlook.com
Dit ga ik ook maandelijks bekijken hoe zich dat ontwikkeld. Aan de andere kant staan 4 bomen die ik niet laat zien. Daar is sinds vorige maand nog niet veel gebeurd.
Het verschil bij het groot Hoefblad is wel duidelijk te zien.
Maar hopen dat de gemeente het dit jaar niet zo vaak zal maaien.
Speenkruid in overvloed.
Maar, eerlijk is eerlijk. Het blijft een fraai gezicht.
Laten we hopen dat dit blijft staan.
Hoe snel zal deze klimop groeien?
Tot slot deze Pieris Japonica.
Staat in mijn voortuin. Al meer dan 25 jaar.
Mooie witte bloemetjes en dat rood worden de nieuwe blaadjes.
En dat rood gaat een paar keer per jaar zo.
Dit was het weer. Tot de volgende keer. Blijf gezond. Groeten van Henk.





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten